duminică, 22 martie 2015


Din seria articolelor “100% NATURAL, Pentru Frumusetea Ta”, m-am indreptat in mod special spre aceasta planta, intrucat am vazut cu ochii mei efectele extraordinare,  pentru care pe drept cuvant  este considerata un adevarat miracol.
O utilizez de multa vreme, insa acum o pretuiesc inzecit, pentru ca a fost singurul “leac” cu care am obtinut o regenerare senzationala ( in numai o saptamana) pe un tesut “ars” in urma unei grave dermatite alergice.  Medical, recuperarea fusese estimata la 30 zile, cu tratament medicamentos adecvat.
Am intervenit insa cu aplicatii intensive de pulpa proaspata de aloe, dealtfel singurul lucru pe care il suporta pielea “cruda” in acel moment ( fiind interzise: apa, cremele de orice natura, sau orice alta substanta … pe care oricum pielea nu ar fi tolerat-o)
Nu numai ca s-a dovedit extrem de benefica – lucru la care ma asteptam, dar am vazut cum poate face minuni care depasesc de departe  clasicele  tratamente medicale.
Va recomand si voua, cu toata increderea, utilizarea permanenta a plantei  in intretinere si tratamente ( interne si externe) intrucat vindeca miraculos si mentine organismul  intr-o stare fiziologica sanatoasa.
suc-de-aloe
Din acel moment  am hotarat sa-mi achitionez  cateva zeci de plante, de frica ca nu cumva sa raman fara “vraciul” meu…. Si nu numai atat,  cabinetul cosmetic este plin de ghivece cu aloe vera – chiar face minuni!  Sedintele de ionizare/ ultrasunete cu pulpa proaspata de aloe sunt senzationale.
Obs. Planta cultivata in ghiveci trebuie sa ajunga la maturitatea minima de 3 ani pentru a putea fi utilizata in scopuri terapeutice. Se mai spune ca planta trebuie sa stea minim 8 luni pe an in plin soare.
aloe3
Cu intentia de a va prezenta efectele terapeutice  ale  plantei am realizat ca ar trebui sa scriu cateva zeci de pagini, asa ca am ales sa va amintesc doar o parte dintre cele mai remarcabile utilizari, in special cele dedicate domeniului estetic:
Planta contine agenti antiseptici si analgezici care au capacitatea de a strabate toate cele sapte straturi ale pielii. Este un antiinflamator natural care contine vitaminele A, B1, B2, B6, minerale, microelemente, acizi grasi esentiali si enzime necesare organismului, intr-o forma usor asimilabila, precum si o mare cantitate de aminoacizi.
Sucul proaspat are actiune bactericida. Extern, vindeca ranile infectate, arsurile si ulceratiile. Taiati o frunza proaspata de aloe si puneti-o pe locul dureros. In citeva minute, durerea va disparea. O bucatica dintr-o frunza de aloe calmeaza durerile de dinti si inlatura inflamatiile gingiilor. In caz de conjunctivita, sucul de aloe se foloseste sub forma de picaturi.
Accelereaza vindecarea prin stimularea regenerarii tesuturilor, atat la nivel extern cat si intern.
Sucul de Aloe stimuleaza procesele de regenerare in sistemul nervos (fiind util in programele geriatrice de recuperare postoperatorie sau dupa accidente vasculare cerebrale), scade nivelul de colesterol in singe, normalizeaza tensiunea arteriala, stimuleaza activitatea glandelor endocrine, stimuleaza functia renala.
Este foarte renumit pentru detoxifierea generala a organismului.
Sucul pur din planta de aloe este eficace impotriva microorganismelor, precum salmonella, streptococi, stafilococi, putind distruge si bacteria care cauzeaza ulcerul perforat.
Sfat:
aloe-gel
Cautand in magazinele naturiste gel de aloe vera, mi s-au prezentat o groaza   de  produse pe baza de aloe vera, insa cam toate erau “produse CU aloe vera” .  In ce procent contineau acestea substanta pura … numai producatorii stiau ( dar tineau secret doar pentru ei) .
Asadar fiti foarte atente la prospecte.
Am ales un gel juice  cu 99.7 % aloe pura, care se pastreaza la frigider( cel din foto)  Momentan il folosesc doar intern, insa il am in vedere si pentru uz extern, atunci cand voi ramane doar cu tulpina plantelor mele bogate in frunze suculente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog